mandag den 28. maj 2012

Time for Twister!

Endelig fri for arbejde og jeg kan komme til at få en is! og det skal være en Twister, som har været min perosnlige farvorit, siden jeg var en helt lille pige!
Og da jeg endelig finder den nede mellem alle de andre is, og har købt den og er kommet ud af kiosken, viser det sig at være den nye Twister "Åh nej" :-/

nå men der er jo ikke andet for end at gå i gang, og det viser sig jeg er vild med den!

Dens hvide is, er sorbet agtigt, og virkeligt cremet og lækkert! den er utroligt! er det muligt at kuynne lave to is, der smager så godt, selvom den ikke engang minder det mindste om den gamle Twister! :-D WOW dagens optur, jeg er vild med den!

Så nu må jeg indrømme jeg har to farvorit is, den orginale Twister, og den nye Twister!

Hvad er jeres Ynglings?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar