lørdag den 11. august 2012

På den ígen igen!

YES! H&M's nye efterårsvarer! jeg elsker seriøst det sted! det er så super lækkert at shoppe på nettet! og jeg har gjort det igen!
jeg fandt over dissse to super lækre strik trøjer, som nok skal bliver supre lækre her til vinter, lige nogle til at putte i! og som sagtens kan bruges med en skjorte inden under! :-D kan ikke vente til de ligger i min postkasse!

Jeg har valgt dem i rødlige farver, som er super smarte her til efteråret, og utroligt varme og behalige at se på. Der er begge gode til både det lyse og det mørke hår!

T.I.P! til H&M kan man finde super mange rabatkoder, så mankan få tøjet billigere jeg bruger selv 1304 fast som giver 50kr. i rabat og altså gratis forsendelse! :-)


Pris 99.-





















pris 79.-






















Love CICI



Ingen kommentarer:

Send en kommentar