fredag den 8. juni 2012

Negle til stranden

Personligt HADER jeg selv den her tid hvor man skal på stranden, men altså kun hvis jeg har glemt alt om dem, og de ligner lort!!

Så her er lige min Guide, til hvordan de bliver klar til at komme frem i solen!

1. I Matas kan man få en lækker Skrub til sine fødder som man kan bruge i badet! jeg bruger den hver gang + jeg bruger en Keramisk Fodfil (denne kan fås billigere)Til de steder hvor der er hård hud (i mit tilfælde hælen)

2. når jeg så kommer ud af badet bruger jeg en lækker Fod - Balsam til føderne, der virkeligt får en til at føle man går på skyerne! :-)

3.  nu er det så til neglene! det bedste råd er at file neglene, jeg har selv fået det anbefalet af en professionel, som siger det er bedre at file neglene end at klippe dem! så mine bliver kun filet!

4. I den ny op åbnede butik Trend Accessories, kan man købe en stift med neglelak i, så det er nemt at ligge den hvide streg langs neglekanten, hvis man er til de franske negle! (det skal dog siges det er en anden negle lak jeg ikke har brugt til billede)

5. og hvis det ikke kan blive glamourøst nok, så kan man købe disse smarte klistermærker i Søstrene Grene til en fin pris af 5kr! (Røver køb!)

6. og til sidst slut så af med en klar neglelak!

Og så er du vist klar! Personligt er jeg ikke typen der ordner neglebånd osv, særligt meget, da dette ikke er mit helt store problem! :-)

Tingen bliver lidt dyre i sidste ende, men jeg lover det er en investering i ikke vil fortryde!


LOVE
CICI



Ingen kommentarer:

Send en kommentar