fredag den 22. juni 2012

Så er det nu at alle tilbudende er dukket op! så hvis i lige som mig er vilde med at shoppe, så er det bare at gå i krig!

I dag da jeg var ude og shoppe faldt jeg over denne flotte Sweatshirt fra Sisiers Point! til kun 75 kr. før pris 329.- så woow et tilbud! 

jeg var straks helt sikker på at den ville se super godt ud, til min højtaljede shorts fra Global Funk! (som jeg købte til 180kr. til en kunde aften -> oprindelig prid 300kr.)

og senere havnede jeg selvfølgelig også i H&M, hvor jeg fandt disse flotte sko, til 149.- som før var 300!
og en flot taske i gul, til 100kr før pris var 249.-

Så nu er jeg vist ved at være klar til sommeren! og ikke mindst Sankt Hans i morgen aften! hvor sweatshirten er super lækker at have på! og så er neon farver også et hit her til sommer!

Der kommer billede senere med det på!

LOVE
CICI


Ingen kommentarer:

Send en kommentar